Urechile prostului

urechile-prostuluiCitesc zilnic și scriu destul de des. Pe blogul meu sau pe facebook fac publice lucruri mai puțin cunoscute: informații diverse, vorbe de spirit, anecdote istorice, dezvăluiri din culisele unor evenimente importante. Scriu despre emoții și sentimente. Scriu despre viața obișnuită a marilor creatori; despre bucurii și tristeți cotidiene; despre momente tulburătoare din biografiile personalităților pe care le-am studiat; despre oameni care ar putea fi modele pentru fiecare dintre noi; despre lucruri care merită să fie cunoscute. Lectura și scrisul îmi aduc mari bucurii.

Trebuie să mărturisesc însă că, uneori, sunt dezamăgit de reacția „prietenilor” mei virtuali. Observ la unii dintre ei multă blazare, destulă superficialitate, ba chiar o arogantă ignoranță. Nimic nu le place, nimic nu le convine. Și atunci îmi aduc aminte de vorba lui Blaga: „O vorbă de spirit, oricât de strălucitoare, își are și ea mormântul. În urechile prostului.”

Un răspuns

  1. Stimate Horia
    Doresc sa-mi exprim aprecierea pt tot ce publici pe blog , lucruri interesante , multe
    noi pt mine , multe cu aduceri aminte .
    Izu Meidan
    Haifa , Israel

Lasă un răspuns

