Dac-ar fi scris Shakespeare piesa asta

Shakespeare

Povesteşte Victor Eftimiu: „După premiera Cocoşului negru, foarte abătut, am rătăcit pe stradă fără ţintă şi fără consolare. Într-un târziu mi-am luat inima în dinţi şi am intrat la „Terasă“. Alexandru Davila prezida masa din dreapta. Indiferent de impresia unei seri ratate, continua să mă apere. Perfid, Cincinat Pavelescu mă consola cam aşa:

Dac-ar fi scris Shakespeare piesa asta, n-ar mai fi spus nimeni că e tâmpită… 🙂

O săptămână mi-a fost ruşine să ies pe stradă.”


sursa: Victor Eftimiu, Portrete şi amintiri, Bucureşti, Editura pentru Literatură, 1965

Lasă un răspuns

